Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku – Bc. Jana Sitová
Bc. Jana Sitová
Diplomová práce
Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku
A Marketing Analysis of Influence of Brand Name Groceries on the Competitiveness of a Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou …víceAbstract:
This diploma work focuses on competitiveness of brands that support quality and Czech origin of food production. The theoretical part covers marketing and management of the brand, competitiveness of the production plant and issues from the field of food production. The practical part aims at competitiveness of the national brand ?Klasa? and it explores this brand from the point of view of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sitová, Jana. Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Markéta Rohelová -
Konkurenceschopnost českých podniků v oblasti ICT služeb
Lea Voldřichová -
Faktory ovlivňující exportní konkurenceschopnost průmyslového podniku
Petra Martinková -
Komunikace značky kvality KLASA
Klára Janečková -
Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva
Timotej Krišto -
Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha
Tereza Marková -
Komunikační strategie pro značku Klasa
Šárka Kantorová -
Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem
Renata Havlová