Bc. Jana Sitová

Diplomová práce

Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku

A Marketing Analysis of Influence of Brand Name Groceries on the Competitiveness of a Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou …více
Abstract:
This diploma work focuses on competitiveness of brands that support quality and Czech origin of food production. The theoretical part covers marketing and management of the brand, competitiveness of the production plant and issues from the field of food production. The practical part aims at competitiveness of the national brand ?Klasa? and it explores this brand from the point of view of consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sitová, Jana. Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku