Ing. Robert Imling

Bakalářská práce

Etické limity v reklamě

Ethical Limits in Advertising
Anotace:
S reklamou se setkáváme denně, cestou do práce, na nákupy, při zábavě. Zasahuje nás na každém kroku, na veřejných místech nás oslovuje ve formě plakátů a billboardů a v soukromí našich domovů na nás útočí z televize, z rádia, z tisku a také z literatury. Jaké funkce moderní reklama zastává a jak ovlivňuje naše chování? Ovlivňuje naše rozhodování, aniž bychom si toho byli vědomi. Od samého vzniku reklamní …více
Abstract:
We get in contact with advertisement on a daily basis, on our way to school, when we go shopping or just when we go out to have some fun. It affects us on our every step. It approaches us in public places in the form of posters and billboards but also in privacy of our homes where it keeps attacking us from the television, radio, press and also literature. What functions does the modern advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace