Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě – Bc. Pavla Girardová de Villars
Bc. Pavla Girardová de Villars
Diplomová práce
Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě
A historical analysis of the rise and expansion of Korean popular culture in the West
Anotace:
Předmětem výzkumu je celosvětový fenomén korejské vlny populární kultury, známý také jako Hallyu. Jedná se o globální jev současnosti dotýkající se nejen oblasti hudby, kde je popularita nejočividnější, ale také kultury v obecném slova smyslu, tj. korejské seriály, filmy, móda, kosmetika, atd. Export jednotlivých součástí specifických produktů korejské kultury do zbytku světa započal na začátku nového …víceAbstract:
The subject of research is the global phenomenon of the Korean wave of popular culture, also known as Hallyu. This is a global phenomenon of the present time affecting not only the field of music, where popularity is most obvious, but also culture in the general sense of the word, i.e. Korean series, films, fashion, cosmetics, etc. The export of individual components of specific products of Korean …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hokmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Marketing Strategies of Dahua Technology for Entering into European Market
Guoting Zhou -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak