Jitka HODÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální rehabilitace zrakově postižených
Social rehabilitation of visually impaired
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních kompetencí zrakově postižených. V úvodu je vymezena klasifikace zrakového postižení a sekundárních postižení. V následujících kapitolách jsou definovány pojmy sociální rehabilitace, kompenzační smysly a uvedena typologie kompetencí. V rámci výzkumného šetření jsou zpracovány případové studie zrakově postižených a následně analyzované údaje zpracovány do …moreAbstract:
Bachelor Thesis deals with the analysis of social competency of the visually impaired. The introduction comprises of the classification of visual impairement as well as the classification of secondary disabilities. Social rehabilitation, compensational senses and the classification of competencies are introduced in the following chapters of the thesis. Within a research survey three case reports have …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2012
Accessible from:: 19. 10. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HODÁLOVÁ, Jitka. Sociální rehabilitace zrakově postižených. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.10.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 10. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální rehabilitace jako nástroj zvyšování samostatnosti osob se zrakovým postižením
Kateřina KUČEROVÁ -
Sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením.
Veronika KALASOVÁ -
Sociální rehabilitace v kontextu hluchoslepoty
Aneta SZOTKOWSKÁ -
Úloha ergoterapeuta v rámci koordinované rehabilitace u pacientů se získaným poškozením mozku
Anna KUŽELKOVÁ -
Výukový materiál pro rozvoj smyslů zrakově postižených dětí
Andrea ŽŮRKOVÁ -
Cestování dává smysl aneb výtvarná činnost s osobami se zrakovým postižením
Tereza Šejblová -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová