Aleš ŠAMAJ
Bachelor's thesis
Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání
Lesson in frame of inclusive education
Abstract:
Vyčleňování handicapovaných dětí z hlavního vzdělávacího proudu je jednou z charakteristik českého vzdělávacího systému, které jdou proti principům inkluzivního vzdělávání. Právě na možnosti a úskalí vzdělávání handicapovaných dětí, bych se v následující práci chtěl zaměřit. Cílem mé práce je popsat a zhodnotit inkluzivní vzdělávání ve vyučovací hodině na vybrané základní škole. V teoretické části …moreAbstract:
One of the characteristics of czech educational system that goes against the principles of inclusive education is that the handicapped children are being excluded from main educational flow. I want to concentrate on possibilities and possible problems in educating handicapped children with the non-handicapped. Main goal of my work is to describe and evaluate inclusive education in lessons on chosen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠAMAJ, Aleš. Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy - Prevention and Resocialization
Theses on a related topic
-
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Eva Míková -
Integrace dítěte se svalovou dystrofií v základní škole.
Radka Březíková -
Integrace dětí mladšího školního věku s poruchami učení do základních škol
Málková Málková -
Integrace žáků s dětskou mozkovou obrnou v základní škole speciální
Ludmila Korčáková -
Integrace ukrajinských žáků do českých základních škol
Vladimír Janků -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková -
Integrace moderních technologií do výuky matematiky na základních školách
Jakub Dvořák -
Integrace žáků s vývojovou dysfázií do vzdělávání
Kateřina Šmídová