Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných ze dvou rozdílných kultur – Tatiana Solovyeva
Tatiana Solovyeva
Bachelor's thesis
Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných ze dvou rozdílných kultur
Impact Assessment of Humor Ad on reaction of selected respondents from two different cultures
Abstract:
Bakalářská práce „Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných zedvou rozdílných kultur“ pojednává o problematice definování humoru a jeho aplikaci v podmínkách odlišných kultur. Zkoumá na základě Modelu pravděpodobné elaborace podlePety, Caccioppo a modelu duálního zprostředkování vliv humoru na reakci respondentů.Podrobněji rozebírá jednotlivé použité humorné motivy v reklamách …moreAbstract:
The bachelor thesis “Impact Assessment of Humor Ad on reaction of selected respondentsfrom two different cultures” deals with the problem of defining humor and its applicationin conditions of different cultures. It explores the influence of humor on respondents'response according to Elaboration Likelihood model by Pety, Caccioppo, and according tothe dual mediation hypothesis model. It discusses the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLOVYEVA, Tatiana. \textit{Posouzení vlivu humorné reklamy na reakci respondentů vybraných ze dvou rozdílných kultur}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/s6llmg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
Egor Simanenkov -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
Maryia Bashkardzina -
Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
Daniela Drábková -
La teoría del humor y la traducción del humor audiovisual en el largometraje La Vida de Brian por Los Python
Anna MORALES -
Mezigenerační rozdíly ve smyslu pro humor
Tereza Zapletalová -
Humor dětí předškolního věku
Helena Heinrichová -
Humor a šikana v pracovním prostředí
Adéla Seidelmannová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights