Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy – Mgr. Radim Špilka
Mgr. Radim Špilka
Doctoral thesis
Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy
The organizational model is Flipped classroom in mathematics education in secondary schools
Abstract:
Dizertační projekt zkoumá, jak ovlivňuje model Převrácená třída vzdělávání žáků v matematice na druhém stupni základní školy. V teoretické části se zabývá vymezením pojmu Převrácená třída v kontextu pedagogického výzkumu. Další část je věnována vymezení z pohledu organizačních forem a metod výuky. Na základě studia odborné literatury je přijat pojem organizační model Převrácené třídy. Následující část …moreAbstract:
The doctoral thesis researches how the Flipped classroom model affects education of students in Mathematics at secondary school.The theoretical part deals with the definition of the Flipped classroom in the context of educational research. The other section is devoted to the definition in terms of organizational forms and methods of teaching. Based on study of literature is accepted notion of organizational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eDi83
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2016
- Supervisor: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
- Reader: Jana Burgerová, prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPILKA, Radim. \textit{Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/s6ozmj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Theses on a related topic
-
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Srovnání výuky matematiky na druhém stupni základní školy a na nižším gymnáziu
Sára Turková -
Projektová výuka matematiky na ZŠ
Barbora Kabelková -
Výuka matematiky na střední škole s ohledem na její integraci do jiných předmětů
Jiří Šikola -
Únikové hry a jejich využití ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Jana Žáková -
Výroba a využití didaktických pomůcek při diferencované výuce matematiky na základní škole
Kateřina Večeřová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Využití ICT ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy zaměřené na rozvoj logického myšlení
Jana Kolmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights