Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy – Mgr. Radim Špilka
Mgr. Radim Špilka
Disertační práce
Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy
The organizational model is Flipped classroom in mathematics education in secondary schools
Anotace:
Dizertační projekt zkoumá, jak ovlivňuje model Převrácená třída vzdělávání žáků v matematice na druhém stupni základní školy. V teoretické části se zabývá vymezením pojmu Převrácená třída v kontextu pedagogického výzkumu. Další část je věnována vymezení z pohledu organizačních forem a metod výuky. Na základě studia odborné literatury je přijat pojem organizační model Převrácené třídy. Následující část …víceAbstract:
The doctoral thesis researches how the Flipped classroom model affects education of students in Mathematics at secondary school.The theoretical part deals with the definition of the Flipped classroom in the context of educational research. The other section is devoted to the definition in terms of organizational forms and methods of teaching. Based on study of literature is accepted notion of organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eDi83
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2016
- Vedoucí: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
- Oponent: Jana Burgerová, prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPILKA, Radim. \textit{Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy}. Online. Disertační práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/s6ozmj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Srovnání výuky matematiky na druhém stupni základní školy a na nižším gymnáziu
Sára Turková -
Projektová výuka matematiky na ZŠ
Barbora Kabelková -
Výuka matematiky na střední škole s ohledem na její integraci do jiných předmětů
Jiří Šikola -
Únikové hry a jejich využití ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Jana Žáková -
Výroba a využití didaktických pomůcek při diferencované výuce matematiky na základní škole
Kateřina Večeřová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Využití ICT ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy zaměřené na rozvoj logického myšlení
Jana Kolmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva