Radka HORÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

New trends in marketing and their application in practice
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy …viac
Abstract:
This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 18749

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Radka. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications