Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová – Tereza BOŘUTOVÁ
Tereza BOŘUTOVÁ
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová
Customer satisfaction of the winter center Bonera Ramzová
Abstract:
Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků areálu Bonera Ramzová. Na základě této analýzy případně formulovat návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení marketingové komunikace s pravidelnými i potencionálními zákazníky. Výsledky bakalářské práce budou předány vedení střediska a budou sloužit jako podklad pro další marketingové aktivity. Práci tvoří teoretická a …moreAbstract:
The aim of the work is the analysis of customer satisfaction Bonera Ramzová. Based on this analysis, possibly formulate proposals and recommendations that could lead to increased traffic and improved marketing communication with regular and potential customers. The results of the bachelor's thesis will be handed over to the management of the center and will serve as a basis for further marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOŘUTOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová