Tereza BOŘUTOVÁ

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová

Customer satisfaction of the winter center Bonera Ramzová
Abstract:
Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků areálu Bonera Ramzová. Na základě této analýzy případně formulovat návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení marketingové komunikace s pravidelnými i potencionálními zákazníky. Výsledky bakalářské práce budou předány vedení střediska a budou sloužit jako podklad pro další marketingové aktivity. Práci tvoří teoretická a …more
Abstract:
The aim of the work is the analysis of customer satisfaction Bonera Ramzová. Based on this analysis, possibly formulate proposals and recommendations that could lead to increased traffic and improved marketing communication with regular and potential customers. The results of the bachelor's thesis will be handed over to the management of the center and will serve as a basis for further marketing activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BOŘUTOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta