Tereza BOŘUTOVÁ

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová

Customer satisfaction of the winter center Bonera Ramzová
Anotace:
Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků areálu Bonera Ramzová. Na základě této analýzy případně formulovat návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení marketingové komunikace s pravidelnými i potencionálními zákazníky. Výsledky bakalářské práce budou předány vedení střediska a budou sloužit jako podklad pro další marketingové aktivity. Práci tvoří teoretická a …více
Abstract:
The aim of the work is the analysis of customer satisfaction Bonera Ramzová. Based on this analysis, possibly formulate proposals and recommendations that could lead to increased traffic and improved marketing communication with regular and potential customers. The results of the bachelor's thesis will be handed over to the management of the center and will serve as a basis for further marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOŘUTOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta