Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová – Tereza BOŘUTOVÁ
Tereza BOŘUTOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová
Customer satisfaction of the winter center Bonera Ramzová
Anotace:
Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků areálu Bonera Ramzová. Na základě této analýzy případně formulovat návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení marketingové komunikace s pravidelnými i potencionálními zákazníky. Výsledky bakalářské práce budou předány vedení střediska a budou sloužit jako podklad pro další marketingové aktivity. Práci tvoří teoretická a …víceAbstract:
The aim of the work is the analysis of customer satisfaction Bonera Ramzová. Based on this analysis, possibly formulate proposals and recommendations that could lead to increased traffic and improved marketing communication with regular and potential customers. The results of the bachelor's thesis will be handed over to the management of the center and will serve as a basis for further marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOŘUTOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků zimního střediska Bonera Ramzová. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová