Milan KRYL
Bakalářská práce
Možnosti využití programu Scratch
The possibility of using the program Scratch
Anotace:
Bakalářská práce popisuje možnosti využití programu Scratch. Popisuje programovací prostředí Scratch, historii vývoje a uživatelskou komunitu. Cílem práce bylo vytvoření sady praktických příkladů, demonstrujících možnosti využití a vytvoření animací, které demonstrují postup práce.Abstract:
Bachelor's thesis describes the possibilities of using the program Scratch. Describes the Scratch programming environment, history of development and user community. The aim was to develop a set of practical examples demonstrating the possibility of using and creating animations that demonstrate work progress.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Přibáň, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRYL, Milan. Možnosti využití programu Scratch. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Organizace spektrální a rytmické složky hudební kompozice za pomocí prostředí PWGL
Darina Žurková -
Rozšíření pro prostředí Visual Studio Code podporující programovací jazyk ABL
Michal Rychnovský -
Možnosti využití infračerveného, optického a ultrafialového záření v dermatologii
Patrik Drozen -
Tvorba aplikací pro vývojové desky v prostředí PlatformIO
Vojtěch Rečka -
LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
Jan BAŤKO -
Využití programovacího jazyka Scratch pro tvorbu her jako součást výuky programování
Andrea Dufková -
Výuka robotiky pomocí robota Photon a nástroje Scratch
Martin MAREŠ -
Výuka přírodovědy prostřednictvím programu Scratch
Matěj TUHÝ