Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o. – Mgr. Petra Hochmanová
Mgr. Petra Hochmanová
Master's thesis
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
Methodology for measurement and evaluation of customer satisfaction in MS Composit ltd.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na metodiku měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o., která je ryze českou, částečně výrobní firmou působící v oblasti leteckého modelářství. Podnik expanduje většinu své produkce do celého světa. Nejprodávanějším artiklem jsou současné době RC modely letadel vyráběné z EPP materiálu (polypropylen) a příslušenství k těmto modelům …moreAbstract:
The thesis is concentrated on methodology and evaluating customer satisfaction in MS Composit ltd., which is a purely Czech and partially manufacturing company in the field of aircraft modeling. The company expands most of its production to the whole world. The most widely sold article is currently RC airplane models, made of EPP material (polypropylene) and their accessories, which were presented …moreKeywords
marketingový informační systém marketingový výzkum řízení vztahů se zákazníky očekávání zákazníka orientace na zákazníka spokojenost zákazníka potřeby zákazníka hodnota pro zákazníka loajalita zjišťování dat dotazování vyhodnocování dat analýza a zhodnocení PPO (přání požadavků a očekávání) zákazníků marketing information system marketing research administration of customer relations customer expectations customer orientation customer satisfaction customer needs value for a customer loyalty data-finding surveying data evaluation analysis and evaluation of customer PPO (cz) / WDE (wishes demands and expectations)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c7xlr/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Reader: Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOCHMANOVÁ, Petra. \textit{Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/s74v31/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Application, analysis and evaluation of a novel medical image annotation and segmentation tools
Jan Sucháček -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Analysis and evaluation of green infrastructure of Prague city
Anastasiia Khokhlova -
Analysis of the Financial Statements in the Novartis and Pfizer Companies and their Impact on the Management of the Company
Munira Iadgarova -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Pavla Petrová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Miroslava Trojáková