Analýza nákupního chování zákazníků prodejny s oblečením – Adéla Kotrbová
Adéla Kotrbová
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny s oblečením
Purchasing Behaviour Analysis of Clothes Outlet Customers
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza nákupního chování zákazníků v prodejně s oblečením. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní chování zákazníků v prodejně s oblečením. Tato problematika byla zkoumána pomocí výzkumu, který byl rozdělen na teoretickou a aplikační část. Zvolenou metodou bylo písemné dotazování zákazníků prodejny. Z výzkumu byly zjištěny výsledky, které charakterizovaly nejčastější …viacAbstract:
The topic of my Bachelor thesis is entitled ,,Purchasing behaviour analysis of clothes outlet customers.“ The aim of my Bachelor thesis is to analyse purchasing behaviour of customers of clothes outlet. This task was examined by a research which was divided into the theoretical and application part. The selected method was written questioning of customers. The research shows the results which described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118102
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Lenka Kauerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica