Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides – Martin Mužík
Martin Mužík
Bachelor's thesis
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
Marketing strategy of the start-up project GENERO slides
Abstract:
Práce na téma marketingová strategie start-upového projektu GENERO slides se věnuje vytvoření marketingového plánu pro projekt, respektive produkt GENERO slides. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce uvede koncepty, které jsou nezbytné pro vytvoření marketingové strategie. Jedná se o analýzu a určení trhu, určení marketingového mixu a v neposlední řadě …moreAbstract:
The primary objective of this thesis about the start-up project GENERO slides is to create a marketing strategy for the project and its final product. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces the concepts that are necessary for creating a marketing strategy. It is the market analysis, segmentation, targeting, determination of the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vq9rx/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková