Marketingový výzkum tržních příležitostí v oblasti povlakování – Hana Pituchová
Hana Pituchová
Master's thesis
Marketingový výzkum tržních příležitostí v oblasti povlakování
Marketing Research of Market Opportunities in Field of Coating
Abstract:
V rámci této diplomové práce je snaha o nalezení nových zákazníků pro středisko Povlakovna VÚHŽ a.s., kteří by zajistili větší vytíženost tohoto střediska, potažmo také zvýšení tržeb. Teoretická část se věnuje popisu marketingového výzkumu a používaných technologií při nanášení povlaků. Praktická část zobrazuje grafické výsledky výzkumu a obsahuje taktéž celkové vyhodnocení.Abstract:
In this thesis are trying to find new customers for coating centre of VÚHŽ a.s., which would ensure greater occupancy of this unit, hence also increase revenues. Theoretical part describes the marketing research and technologies used in the coating. The practical part shows graphical results of research and also includes a complete evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/119283
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Václav Nétek
- Reader: Petr Besta
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PITUCHOVÁ, Hana. \textit{Marketingový výzkum tržních příležitostí v oblasti povlakování}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Available from: https://theses.cz/id/s792br/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Non-thermal plasma as an effective tool for cleaning, activation or functionalization of glass surfaces prior to a coating application
Slavomír Sihelník -
Modifikace složení tenkých vrstev chalkogenidových skel systému\nl{} As-S připravených metodou spin-coating úpravou složení\nl{} výchozího roztoku
Tomáš Škop