Marketingový výzkum tržních příležitostí v oblasti povlakování – Hana Pituchová
Hana Pituchová
Master's thesis
Marketingový výzkum tržních příležitostí v oblasti povlakování
Marketing Research of Market Opportunities in Field of Coating
Anotácia:
V rámci této diplomové práce je snaha o nalezení nových zákazníků pro středisko Povlakovna VÚHŽ a.s., kteří by zajistili větší vytíženost tohoto střediska, potažmo také zvýšení tržeb. Teoretická část se věnuje popisu marketingového výzkumu a používaných technologií při nanášení povlaků. Praktická část zobrazuje grafické výsledky výzkumu a obsahuje taktéž celkové vyhodnocení.Abstract:
In this thesis are trying to find new customers for coating centre of VÚHŽ a.s., which would ensure greater occupancy of this unit, hence also increase revenues. Theoretical part describes the marketing research and technologies used in the coating. The practical part shows graphical results of research and also includes a complete evaluation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Václav Nétek
- Oponent: Petr Besta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PITUCHOVÁ, Hana. \textit{Marketingový výzkum tržních příležitostí v oblasti povlakování}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/s792br/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Non-thermal plasma as an effective tool for cleaning, activation or functionalization of glass surfaces prior to a coating application
Slavomír Sihelník -
Carbon coating to impart electrical conductivity to textile material
Divan Coetzee