Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Kryštof PARÁK
Kryštof PARÁK
Bakalářská práce
Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
The usage of wxMaxima program in mathematic classes at lower secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. V práci jsou popsány procesy vzdělávání v matematice, představení didaktiky matematiky, rámcového vzdělávacího programu a metody vzdělávání s využitím počítače. Dále je zde uveden samotný program wxMaxima a také jeho historie a základní ovládání. Práce ukazuje praktické využití programu wxMaxima ve výuce …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the use of the wxMaxima program in teaching mathematics at the 2nd level of primary school. The thesis describes the processes of education in mathematics, introduces the didactics of mathematics, the framework curriculum and methods of education using the computer. Furthermore, the wxMaxima program itself is presented as well as its history and basic operation. The paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Talášek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PARÁK, Kryštof. Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika se zaměřením na vzdělávání / Matematika se zaměřením na vzdělávání / Geografie pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výroba a využití didaktických pomůcek při diferencované výuce matematiky na základní škole
Kateřina Večeřová -
Využití metod kritického myšlení při rozvoji informační gramotnosti ve výuce středoškolské matematiky
Klára Weiss -
Využití origami pro usnadnění porozumění vybraným tématům matematiky na 1. stupni ZŠ
Eliška Tušlová -
Vybrané možnosti využití názornosti ve výuce matematiky v 1. a 2. ročníku základní školy
Karolína JEŽKOVÁ -
Vzdělávání žáků s Downovým syndromem v oblasti matematiky s využitím výukové metody dle Netty Engels (muzikoterepie ve výuce matematiky)
Zuzana HLAVÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2023