Jan TIRPÁK

Bakalářská práce

Využití multimediálních prezentací v marketingu škol a ověření jejich efektivity.

The using of multimedia presentations in schooľs marketings and checking their effectivity.
Anotace:
Cílem bakalářské práce ,,Využití multimediálních prezentací v marketingu škol a ověření jejich efektivity? je na základě komplexní teoretické analýzy a realizovaného výzkumného šetření zjistit možnosti využití a efektivitu multimediální webové prezentace v marketingu školy. Bakalářská práce se proto skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části se zaobíráme obecnou charakteristikou marketingu …více
Abstract:
The aim of the bachelor essay ?The using of multimedia presentations in school´s marketings and checking thein effectivity? is to find the possibilities of using and the effectiveness of multimedia web presentation at school´s marketing on the base of the complex theoretical analysis and the realized experimental survey. For that reason there is a theoretical and empirical fraction in this bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TIRPÁK, Jan. Využití multimediálních prezentací v marketingu škol a ověření jejich efektivity.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Školský management