Faktory ovplyvňujúce vývoj dopytu po elektrických automobiloch v Českej republike – Dávid Janko
Dávid Janko
Bakalářská práce
Faktory ovplyvňujúce vývoj dopytu po elektrických automobiloch v Českej republike
Faktory ovplyvňujúce vývoj dopytu po elektrických automobiloch v Českej republike
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících vývoj poptávky po elektromobilech v České republice. Hlavním cílem práce bylo definovat jednotlivé faktory a následně interpretovat jejich významnost. V teoretické části jsme definovali model PTTMAN (Powertrain Technology Transition Market Agent Model), který jsme přizpůsobili našemu vybranému trhu. V praktické části jsme rozdělili …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the identification of factors influencing the development of demand for electric cars in the Czech Republic. The main objective of this thesis was to define individual factors and then interpret their significance. In the theoretical part, we defined the PTTMAN model (Powertrain Technology Transition Market Agent Model), which we adapted to our selected market. In the …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá identifikovaním faktorov ovplyvňujúcich vývoj dopytu po elektrických automobiloch v Českej republike. Hlavným cieľom tejto práce bolo definovať jednotlivé faktory a následne interpretovať ich významnosť. V teoretickej časti sme si definovali model PTTMAN (Powertrain Technology Transition Market Agent Model), ktorý sme prispôsobili nami vybranému trhu. V praktickej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Kareem Issam Abdallah
- Oponent: Michal Hrubý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov v gastronómii
Peter Paľo -
Faktory ovplyvňujúce preferencie konzumentov cognacu
Andrea Volajová -
Faktory ovplyvňujúce fluktuaciu zamestnancov v profesii IT
Jozef Michalco -
Faktory ovplyvňujúce rozvoj ofenzívnych kybernetických spôsobilostí
Kristína Urbanová -
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Rola Slovenskej republiky v SZBP EÚ vo vzťahu k Rusku (so zameraním na obdobie rokov 2014 - 2016) a faktory ovplyvňujúce formovanie tejto roly
Jana Tuhrinová -
Faktory ovplyvňujúce distribúciu nezávislých dokumentárnych filmov na Slovensku
Monika Fábryová -
Consumer preference in regard of electromobility - Comparison between Czech Republic and Germany
Lukas Hünefeld