Zdeněk Ščudla

Bachelor's thesis

Employer branding v investiční společnosti

Employer Branding in an investment company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě vyhodnocení současného stavu employer brandingu vybrané investiční společnosti navrhnout možné zlepšení strategického nastavení employer brandingu. Bakalářská práce je rozčleněna do tří primárních částí. Úvodní teoretická část pojímá o základní charakteristice konceptů specializující se na employer branding a HR management. Druhá, praktická, část se orientuje na …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of employer branding of a selected investment company and to propose possible improvements in the strategic setting of employer branding. The bachelor thesis is divided into three primary parts. The introductory theoretical part conceptualizes the basic characteristics of concepts specializing in employer branding and HR management. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.