Zdeněk Ščudla
Bachelor's thesis
Employer branding v investiční společnosti
Employer Branding in an investment company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě vyhodnocení současného stavu employer brandingu vybrané investiční společnosti navrhnout možné zlepšení strategického nastavení employer brandingu. Bakalářská práce je rozčleněna do tří primárních částí. Úvodní teoretická část pojímá o základní charakteristice konceptů specializující se na employer branding a HR management. Druhá, praktická, část se orientuje na …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of employer branding of a selected investment company and to propose possible improvements in the strategic setting of employer branding. The bachelor thesis is divided into three primary parts. The introductory theoretical part conceptualizes the basic characteristics of concepts specializing in employer branding and HR management. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/gg2gz/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Posouzení investičního záměru autorizace nové značky pro společnost MOTORTEC spol. s r.o.
Jiří Kubját -
Investiční záměr a jeho vliv na finanční výkonnost podniku
Matěj Hradecký -
Work-life balance zaměstnanců ve velkých podnicích
Lucie Hanudeľová -
Work-life balance u pracovníků OSPOD a policistů
Klára Bartošová -
Udržování work-life balance při práci v režimu home-office
Alena Němcová -
Work-life balance v konkrétnej spoločnosti
Karin Kováčová -
Work-life balance u žen v manažerských pozicích
Lucie Souhradová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova