Stanovení hodnoty firmy Domat Control System s.r.o. – Jan Vidim
Jan Vidim
Diplomová práce
Stanovení hodnoty firmy Domat Control System s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá stanovením hodnoty firmy Domat Control System s.r.o. k 30. červnu 2016. Důvodem pro stanovení hodnoty firmy je snaha vlastníků zjistit aktuální situaci firmy, aby mohli pracovat na zvýšení hodnoty firmy jako jednom z kritérií úspěšnosti společnosti. V rámci práce byla provedena strategická analýza trhu s komponenty a službami pro řídicí systémy budov v České republice a byly identifikovány …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the value of the company Domat Control System, s.r.o as of June 30, 2016. The company is evaluated because the owners tend to learn the current situation of the company in order to work on increasing of the company value as one of the success indicators. Strategic market analysis of the building control system components and services in the Czech Republic was compiled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/s7wcg4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic analysis of Porsche AG: luxury EV market
Yevhenii Serhiienko -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market
Grigory Abionyan -
Strategic Analysis of OMV Petrom in the Romanian Market
Vladislav Catruc -
Strategic analysis of Lego company in the US market
Tan Hieu Nguyen