Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s. – Dagmar Barvířová
Dagmar Barvířová
Bakalářská práce
Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s.
Analysis of Marketing Communications at Company STUDENT AGENCY k.s.
Anotace:
Zaměření této bakalářské práce je na analýzu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY k.s. (dále jen STUDENT AGENCY), která poskytuje služby v oblasti dopravy a cestovního ruchu. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o marketingové komunikaci a stanovit východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části byla analýza současného stavu …víceAbstract:
The focus of this thesis is to analyze the marketing communication of STUDENT AGENCY k.s. (hereinafter STUDENT AGENCY), which provides services in the field of transport and tourism. The aim of the theoretical part was to elaborate materials that deal with marketing communication and to establish the basis for the subsequent processing of the practical part. The main objective of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Barvířová, Dagmar. Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Michaela Staňková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž