Obchodní zastoupení, zprostředkování – Bc. Kamila Hejkalová
Bc. Kamila Hejkalová
Bakalářská práce
Obchodní zastoupení, zprostředkování
Commercial Representation, Mediation
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na historii a právní regulaci institutů zprostředkování a obchodního zastoupení. Moderní historii právní úpravy zprostředkování a obchodního zastoupení lze vyhledat v evropských právních kodifikacích 19. století. Obchodní zastoupení i zprostředkování patří mezi smlouvy příkazního typu. Zprostředkování i obchodní zastoupení se provádí za odměnu – provizi. Zprostředkovatel …víceAbstract:
The theoretical part of the Thesis focuses on the history and legal regulation of mediation and commercial representation institutes. The modern history of the legal regulation of mediation and commercial representation can be found in the 19th century in European codification of laws. Both mediation and commercial representation are among command-type contracts. Mediation and sales representation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hep9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
- Oponent: JUDr. Libor Čihák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo v podnikání I
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní smlouvy o obchodním zastoupení
Jan Slanař -
Smlouva o obchodním zastoupení - porovnání české a běloruské právní úpravy
Markéta Křivanová -
Smlouva o obchodním zastoupení
Martina Činková -
Vzor smlouvy o obchodním zastoupení s komentářem
Veronika Fialová -
Ochrana obchodního zástupce u smluv o obchodním zastoupení
Petra Tollnerová -
Motivace a spokojenost zaměstnanců společnosti C + C a. s.
Lenka Chaloupková -
Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií
Jana Kučerová -
Finanční a strategická analýza společnosti C.S.CARGO a.s.
Tamara Chonka