Návrh zavedení udržitelného a renovovaného produktu vlastní značky na trh – Klára Kotzianová
Klára Kotzianová
Bakalářská práce
Návrh zavedení udržitelného a renovovaného produktu vlastní značky na trh
Proposal to Introduce a Sustainable and Renovated Own-brand Product to the Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh zavedení udržitelného a renovovaného produktu vlastní značky na trh. Práce zkoumá aktuální trendy a výzvy spojené s udržitelnými produkty a navrhuje strategie pro efektivní tržní zavedení, s důrazem na ekonomické, ekologické a sociální aspekty udržitelnosti. Metodologie zahrnuje kvantitativní a kvalitativní výzkum trhu, analýzu konkurence a rozhovory se zainteresovanými …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on designing the introduction of a sustainable and refurbished own-brand product to the market. It examines current trends and challenges associated with sustainable products and proposes strategies for effective market introduction, emphasizing economic, ecological, and social aspects of sustainability. The methodology includes quantitative and qualitative market research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Jana Pelikánová
- Oponent: Ondřej Balek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTZIANOVÁ, Klára. \textit{Návrh zavedení udržitelného a renovovaného produktu vlastní značky na trh}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/s8b0ao/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková -
Návrh marketingového plánu pro Lakkis Toner Servis
Romana Lakkisová