Moderní a postmoderní literatura jako učivo literární výchovy na SŠ – Andrea NAGYOVÁ
Andrea NAGYOVÁ
Diplomová práce
Moderní a postmoderní literatura jako učivo literární výchovy na SŠ
Modern and postmodern literature as curriculum of Literary communication at secondary school
Anotace:
Předmětem diplomové práce bylo zjistit přínos postmodernistické literatury pro žáka v rámci osobnostního rozvoje v rámci literární výchovy. Práce se zabývala popisem současné postmodernistické literatury a jejím výkladem v rámci středoškolských učebnic literární výchovy. Pro rozvoj čtenářské kompetence byla pozornost věnována textům v čítankách.Abstract:
The subject of the master?s thesis was to find the contribution of post-modern literature for student?s personal development during the Literary communication on secondary school. The work focused on describing current post-modern literature and its interpretation and explanation in the textbooks of Literary education. To develop reading skills, attention was paid to the texts of the textbooks.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ladislava Lederbuchová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAGYOVÁ, Andrea. Moderní a postmoderní literatura jako učivo literární výchovy na SŠ. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ -
Literatura s válečnou tematikou na 2. stupni základní školy - literárněvýchovný projekt
Jakub Vatter -
Postmoderní literatura a její výuka na středních školách
Klára ŘEŽÁBKOVÁ -
Barokní literatura ve vybraných středoškolských učebnicích
Danuše Končická -
Regionální literatura ve výuce literární výchovy na 2. stupni základní školy (Mikroregion Kunštátsko-Lysicko a mikroregion Boskovicko)
Eliška ROZBOŘILOVÁ