Lucie Špindlerová

Bakalářská práce

Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit

Intertnational marketing strategy of CrossFit brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mezinárodní marketingovou strategií značky CrossFit a jejím úspěchem. Cílem je analyzovat marketingovou komunikační strategii, kterou značka využívá a následně provézt výzkum její úspěšnosti. Teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních témat. Téma první se týká značky jako takové a okruhů, které se s ní pojí. Okruhům, kterým je v dnešní době soustředěno více pozornosti …více
Abstract:
The bachelor thesis is about international marketing strategy of CrossFit brand and its success. The goal of the bachelor thesis is to analyze marketing strategy, which is used by CrossFit brand and subsequently to do a research of its success.Theoretical part is devided into two main parts. First part is about the brand itself and everything which is connected with it. As for instance branding and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2020
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81253

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod