Lucie Špindlerová

Bachelor's thesis

Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit

Intertnational marketing strategy of CrossFit brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mezinárodní marketingovou strategií značky CrossFit a jejím úspěchem. Cílem je analyzovat marketingovou komunikační strategii, kterou značka využívá a následně provézt výzkum její úspěšnosti. Teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních témat. Téma první se týká značky jako takové a okruhů, které se s ní pojí. Okruhům, kterým je v dnešní době soustředěno více pozornosti …more
Abstract:
The bachelor thesis is about international marketing strategy of CrossFit brand and its success. The goal of the bachelor thesis is to analyze marketing strategy, which is used by CrossFit brand and subsequently to do a research of its success.Theoretical part is devided into two main parts. First part is about the brand itself and everything which is connected with it. As for instance branding and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2020
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81253

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod