Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit – Lucie Špindlerová
Lucie Špindlerová
Bakalářská práce
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Intertnational marketing strategy of CrossFit brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mezinárodní marketingovou strategií značky CrossFit a jejím úspěchem. Cílem je analyzovat marketingovou komunikační strategii, kterou značka využívá a následně provézt výzkum její úspěšnosti. Teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních témat. Téma první se týká značky jako takové a okruhů, které se s ní pojí. Okruhům, kterým je v dnešní době soustředěno více pozornosti …víceAbstract:
The bachelor thesis is about international marketing strategy of CrossFit brand and its success. The goal of the bachelor thesis is to analyze marketing strategy, which is used by CrossFit brand and subsequently to do a research of its success.Theoretical part is devided into two main parts. First part is about the brand itself and everything which is connected with it. As for instance branding and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2020
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81253
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan