Ing. Tomáš Rys

Bachelor's thesis

Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace

Sport Marketing as an Effective and Versatile Promotional Tool
Abstract:
Práce je zaměřena na téma sportovního marketingu. Teoretická část této práce se zabývá základními pojmy marketingu a integrované marketingové komunikace. Je zaměřena na problematiku sportovního marketingu jako konceptu sjednocujícího sponzoring, reklamu, PR, podporu prodeje a sportovní události. Praktická část přináší analýzu stávající situace ve vybraném sportovním klubu z hlediska nabídky reklamní …more
Abstract:
The work is focused on sports marketing. The theoretical part of this theses deals with fundamental professional terms of marketing and integrated marketing communications. It focuses on the issues of sports marketing as a unifying concept sponsorship, advertising, public relations, sales promotion, and sports events. The practical part presents the analysis of the current situation in selected sports …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní