Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti – Monika Dvořáková
Monika Dvořáková
Master's thesis
Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti
Impact of the customer satisfaction and other indicators on company`s market share
Abstract:
Na trzí??ch z?ápadní?? Evropy dnes vl?ádne siln?ě konkuren?ční prost?ředí?? t?ém?ěř ve v?šech průmyslových odv?ětví??ch. S konkurencí?? se musí?? pot?ýkat tak?é tradi?ční?? evrop?ští?? v?ýrobci automobilů, kte?ří?? musí?? ?čelit ?často levn?ěj?ší??m import?ům z Asie. Pro v?ýrobce automobil?ů je nutn?é zvy?šovat loajalitu z?ákazn??íků a zajistit si tak stabilní nebo rostouc??í tr?žní?? podíl?? v budoucnu …moreAbstract:
In the present hypercompetitive market environment of car producers established especially at the developed west european markets is very difficult to gain new customers and increase the market share. The car producing companies have to build and increase customer loyalty to ensure the sustainable growth of market share in the future. One possibility how to improve customer's loyality to brand is to …moreKeywords
opakovaná oprava identifikace systému management zákaznických zkušeností zvyšování kvality v servisu modelování systému kontrola kvality řízení vztahů se zákazníky zvyšování tržního podílu udržení zákazníků základní prodejní proces základní servisní proces loajalita dílenské testy zákaznická spokojenost ekonomický model
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44266
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2015
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: David Skala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Implementaction of lifecycle management infrastructure for machine learning models
Albert Mírek -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Management kvality jako nástroj snížení nákladů a zvýšení produktivity podniku
Daniel Stanko -
Energetický management jako nástroj zvyšování kvality řízení měst - případová studie města Litoměřice
Monika ČAPKOVÁ -
Management kvality v oblasti ambulantní gynekologicko-porodnické péče
Martina KALINOVÁ -
Metodika interních auditů kvality dle normy ISO 19011 v systému managementu kvality firmy Fresenius Medical Care Česká republika, spol. s r.o.
Ivana Hroudová -
Management kvality ve vybrané obchodní společnosti
Daniel Pešl