Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti – Monika Dvořáková
Monika Dvořáková
Diplomová práce
Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti
Impact of the customer satisfaction and other indicators on company`s market share
Anotace:
Na trzí??ch z?ápadní?? Evropy dnes vl?ádne siln?ě konkuren?ční prost?ředí?? t?ém?ěř ve v?šech průmyslových odv?ětví??ch. S konkurencí?? se musí?? pot?ýkat tak?é tradi?ční?? evrop?ští?? v?ýrobci automobilů, kte?ří?? musí?? ?čelit ?často levn?ěj?ší??m import?ům z Asie. Pro v?ýrobce automobil?ů je nutn?é zvy?šovat loajalitu z?ákazn??íků a zajistit si tak stabilní nebo rostouc??í tr?žní?? podíl?? v budoucnu …víceAbstract:
In the present hypercompetitive market environment of car producers established especially at the developed west european markets is very difficult to gain new customers and increase the market share. The car producing companies have to build and increase customer loyalty to ensure the sustainable growth of market share in the future. One possibility how to improve customer's loyality to brand is to …víceKlíčová slova
opakovaná oprava identifikace systému management zákaznických zkušeností zvyšování kvality v servisu modelování systému kontrola kvality řízení vztahů se zákazníky zvyšování tržního podílu udržení zákazníků základní prodejní proces základní servisní proces loajalita dílenské testy zákaznická spokojenost ekonomický model
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: David Skala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Implementaction of lifecycle management infrastructure for machine learning models
Albert Mírek -
Management kvality jako nástroj snížení nákladů a zvýšení produktivity podniku
Daniel Stanko -
Energetický management jako nástroj zvyšování kvality řízení měst - případová studie města Litoměřice
Monika ČAPKOVÁ -
Management kvality v oblasti ambulantní gynekologicko-porodnické péče
Martina KALINOVÁ -
Metodika interních auditů kvality dle normy ISO 19011 v systému managementu kvality firmy Fresenius Medical Care Česká republika, spol. s r.o.
Ivana Hroudová -
Testování SW jako nástroj pro zvyšování kvality a bezpečnosti SW
Petra Míková -
Testování SW jako nástroj pro zvyšování kvality a bezpečnosti SW
Alexandra Müllerová