Bc. Tereza Barošová

Master's thesis

Komunikační strategie značky Trika Kika

Communication sSrategy of Trika Kika
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Barošová, Tereza. Komunikační strategie značky Trika Kika. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications