Komunikační strategie značky Trika Kika – Bc. Tereza Barošová
Bc. Tereza Barošová
Diplomová práce
Komunikační strategie značky Trika Kika
Communication sSrategy of Trika Kika
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Barošová, Tereza. Komunikační strategie značky Trika Kika. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová -
Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X
Daniel Karola -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zuzana Tomečková -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí
Marek Horňák -
Spotřebitelské chování českých zákazníků v odvětví fashion
Sára Sedláčková