Bc. Tereza Barošová
Master's thesis
Komunikační strategie značky Trika Kika
Communication sSrategy of Trika Kika
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Barošová, Tereza. Komunikační strategie značky Trika Kika. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová -
Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X
Daniel Karola -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zuzana Tomečková -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí
Marek Horňák -
Spotřebitelské chování českých zákazníků v odvětví fashion
Sára Sedláčková