Michaela Velechovská

Bachelor's thesis

Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku

The difference in marketing communication between influencers promoting fast beauty and influencers promoting natural cosmetics
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické a věnuje se támatu fast beauty a přírodní kosmetice. V teoretické části jsou popsány jednotlivé problematické aspekty fast beauty, dále je zde definován influencer marketing a platformy využívané beauty komunitou, jakožto i trendy podporující fast beauty. Praktická část se zabývá výsledky dotazníkového šetření potřebnými pro následný …more
Abstract:
The bachelor’s thesis, through theory and practice, explores the topic of fast beauty versus natural cosmetics. The theoretical addresses the problematic side of fast beauty. It also defines influencer marketing, and introduces the various platforms and trends supporting fast beauty found in the beauty community. The practical component utilizes the results of a questionnaire from which one fast beauty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Klára Mouchová
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.