Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku – Michaela Velechovská
Michaela Velechovská
Bachelor's thesis
Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku
The difference in marketing communication between influencers promoting fast beauty and influencers promoting natural cosmetics
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické a věnuje se támatu fast beauty a přírodní kosmetice. V teoretické části jsou popsány jednotlivé problematické aspekty fast beauty, dále je zde definován influencer marketing a platformy využívané beauty komunitou, jakožto i trendy podporující fast beauty. Praktická část se zabývá výsledky dotazníkového šetření potřebnými pro následný …moreAbstract:
The bachelor’s thesis, through theory and practice, explores the topic of fast beauty versus natural cosmetics. The theoretical addresses the problematic side of fast beauty. It also defines influencer marketing, and introduces the various platforms and trends supporting fast beauty found in the beauty community. The practical component utilizes the results of a questionnaire from which one fast beauty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Klára Mouchová
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELECHOVSKÁ, Michaela. \textit{Rozdíly v~marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a~influencery propagující přírodní kosmetiku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s904p6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková -
Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí
Thi Hoai Lien Phamová