Vliv finanční krize na podnikatelskou strategii exportních firem – Tomáš Janda
Tomáš Janda
Diplomová práce
Vliv finanční krize na podnikatelskou strategii exportních firem
The influence of the financial crisis on the business strategies of the export oriented companies
Anotace:
Cílem práce je postihnout současný ekonomický vývoj a jeho dopady na světovou ekonomiku, zvláště pak na Českou republiku, jako silně exportně orientovanou zemi. Identifikovat problémy, kterým musí české exportní podniky čelit, popsat vliv na jejich podnikatelskou strategii a zároveň věnovat prostor pro možnosti řešení jednotlivých problémů, spolu s možnostmi využívání podpor od státních i soukromých …víceAbstract:
The aim of the thesis is to define the actual economical crisis and it's influence on the world's economy, especially than on the Czech Republic as an export oriented economy. Identify the problems czech export companies have to face, describe their influence on the business strategies and also give place for a description of the potential solutions together with the possibilities of using the subventions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2010
- Vedoucí: Eva Černohlávková
- Oponent: Michal Nejedlý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Andrea Lapošová -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Jakub Juřena -
Strategie rozvoje společnosti
Jiří Borský -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Lukáš Strniště -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Lukáš Křesálek -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh podnikatelské strategie zvoleného podnikatelského subjektu
Dominik Mařík