Marketingový výzkum zaměřený na produkt – mycí linka osobních automobilů ve firmě Sagras a. s. – Michaela Doupovcová
Michaela Doupovcová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum zaměřený na produkt – mycí linka osobních automobilů ve firmě Sagras a. s.
Marketing research focused on the product - Car wash for personal vehicles in the Sagras a. s. company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit informovanost zákazníků o podniku Sagras a. s., především o nově nabízeném produktu, a to formou marketingového výzkumu. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření, je záměrem navrhnout marketingový komunikační mix, který povede ke zlepšení informovanosti zákazníků. Jedná se o automatickou portálovou mycí linku osobních automobilů, která je nově v provozu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.