Michaela Doupovcová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum zaměřený na produkt – mycí linka osobních automobilů ve firmě Sagras a. s.

Marketing research focused on the product - Car wash for personal vehicles in the Sagras a. s. company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit informovanost zákazníků o podniku Sagras a. s., především o nově nabízeném produktu, a to formou marketingového výzkumu. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření, je záměrem navrhnout marketingový komunikační mix, který povede ke zlepšení informovanosti zákazníků. Jedná se o automatickou portálovou mycí linku osobních automobilů, která je nově v provozu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.