Marketingový výzkum zaměřený na produkt – mycí linka osobních automobilů ve firmě Sagras a. s. – Michaela Doupovcová
Michaela Doupovcová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum zaměřený na produkt – mycí linka osobních automobilů ve firmě Sagras a. s.
Marketing research focused on the product - Car wash for personal vehicles in the Sagras a. s. company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit informovanost zákazníků o podniku Sagras a. s., především o nově nabízeném produktu, a to formou marketingového výzkumu. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření, je záměrem navrhnout marketingový komunikační mix, který povede ke zlepšení informovanosti zákazníků. Jedná se o automatickou portálovou mycí linku osobních automobilů, která je nově v provozu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOUPOVCOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový výzkum zaměřený na produkt – mycí linka osobních automobilů ve firmě Sagras a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2012. Available from: https://theses.cz/id/s97ve2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.