Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí – Petr Cejnek
Petr Cejnek
Bachelor's thesis
Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
The Digital News Distribution through the Social Networks
Abstract:
Model distribuce zpravodajství prochází neustálým vývojem, na který jeho vydavatelé musejí čím dál rychleji reagovat. Známým tradičním vydavatelstvím, která těžila hlavně ze svého dobrého jména, již nestačí svůj obsah pouze zveřejnit na své titulní straně "Front page" a čekat až se dostaví jeho konzumenti. Nově vzniklé zpravodajské projekty svým úspěchem jasně ukazují, že zpravodajský obsah je třeba …moreAbstract:
The news distribution model is constantly evolving and the publishers have to react on current changes more quickly. Known traditional publishing houses, which benefited main-ly from its reputation, is no longer enough merely to publish its content on its front page - "Front Page" and wait until the audience arrives. Newly established successful news reporting projects clearly shows, that news content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CEJNEK, Petr. \textit{Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/s9b9fg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cejnek, Petr. Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Datová analýza diskuze o znečištění plasty na Twitteru
Robert JAWOREK -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Nástroje pro analýzu Big Data se zaměřením na malé a střední podniky
Filip Le -
Big Data v kontextu ochrany osobních údajů v Evropské unii
Rostislava Tománková