Elizaveta Marchenko

Diplomová práce

Advertising Targeted to Children on Russian Market

Reklama Zaměřená na Děti na Ruském Trhu
Anotace:
Tato práce analyzuje chování rodičů ruského původu na reklamu různých marketingových kanálů orientovaných na děti. Hlavním cílem práce je pochopení rozdílů vlivu marketingu na dětské vědomí v různých věkových kategoriích a vnímání rodičů. Kromě toho, práce prozrazuje roli kreslených postav, bloggerů a ruské vlády s pomocí sekundárních a dokonce primárních zdrojů. V průběhu cele práce se bude zahrnovat …více
Abstract:
This thesis deals with the attitude of Russian parents to the advertisement from a variety of marketing channels targeted to children. The main goal is to understand the difference in the influence of marketing on children’s consciousness in different age periods. Another aim is to determine parents’ attitude to promotions for kids. What is more, the paper discloses the role of cartoon characters, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79734

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities