Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže – Ing. Jan Šafář, DiS.
Ing. Jan Šafář, DiS.
Bachelor's thesis
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Methods and techniques of sales promotion - consumer competition
Abstract:
Podpora prodeje získává v současné době na popularitě a její využití je čím dál tím více k vidění, především z důvodu pozitivních výsledků. Tato práce je věnována podpoře prodeje s hlavním cílem zvýšit prodej lihovin, mezinárodně známé a uznávané značky Metaxa. Během akce (spotřebitelské soutěže), došlo k několika zásadním problémům, které způsobily značné problémy s výběrem hlavní ceny a strategickým …moreAbstract:
Sales promotion is currently gaining in popularity and its usage is more frequently possible to be seen, mainly as a due to positive results. The purpose of this work is to promote the selling. Its main objective is to increase the selling of spirits, internationally well-known and widely respected brand Metaxa. During the event (consumer contest), there were several fundamental problems which have …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c8exs/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ochrana spotřebitele a nekalá soutěž
Lucie Lukášková -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček