Bc. Martin Staněk

Master's thesis

Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem

Marketing strategy for entering foreign market with innovated product
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem pro zvolenou společnost LD Seating s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy z oblasti mezinárodní marketing, dále je věnována pozornost jednotlivým analýzám marketingu, inovaci a popisu marketingového výzkumu. Analytická část práce je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti …more
Abstract:
The thesis is focused on marketing strategy for entering foreign market with an innovated product of the selected company LD Seating s.r.o. The theoretical part of the thesis defines important concepts in the field of international marketing, and also pays attention to individual analyzes of marketing, innovation and description of marketing research. The analytical part of the work is focused on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Musil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING