Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií – Bc. Kateřina Sedláčková
Bc. Kateřina Sedláčková
Diplomová práce
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Brand building and management in a social media environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem budování značky na sociálních sítích a je zaměřená na firmu JHREST, která působí na menším městě a poskytuje služby v oblasti firemního stravování a cateringu. Firma má založené profily na sociálních sítích, ale její komunikace je spíše nahodilá, nesystematická a firma by na své propagaci chtěla zapracovat. Cílem práce je nejprve poskytnout teoretické poznatky, vztahující …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of brand building on social networks and is focused on JHREST, which operates in a smaller city and provides services in the field of corporate catering and catering. The company has established social media profiles, but its communication is rather random, unsystematic and the company would like to work on its promotion. The aim of the thesis is first to provide theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Pavla Dvořáčková