Bc. Kateřina Sedláčková

Diplomová práce

Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií

Brand building and management in a social media environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem budování značky na sociálních sítích a je zaměřená na firmu JHREST, která působí na menším městě a poskytuje služby v oblasti firemního stravování a cateringu. Firma má založené profily na sociálních sítích, ale její komunikace je spíše nahodilá, nesystematická a firma by na své propagaci chtěla zapracovat. Cílem práce je nejprve poskytnout teoretické poznatky, vztahující …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of brand building on social networks and is focused on JHREST, which operates in a smaller city and provides services in the field of corporate catering and catering. The company has established social media profiles, but its communication is rather random, unsystematic and the company would like to work on its promotion. The aim of the thesis is first to provide theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.