Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje – Daniel GRIGAR
Daniel GRIGAR
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje
Marketing communication for mitigating the outflow of Generation Z from the Karlovy Vary Region
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá zmírněním odlivu generace Z z Karlovarského kraje prostřednictvím marketingové komunikace. Hlavním cílem je analyzovat současnou situaci v regionu kombinací teoretického úvodu do problematiky a vlastního výzkumu zjistit příčinu neefektivity aktuálně využívané komunikace a navrhnout případnou nápravu. Výstupem práce jsou zpracovaná data z dotazníkového šetření a doporučení …víceAbstract:
The bachelor's thesis is preoccupied with mitigating the outflow of Generation Z from the Karlovy Vary Region through marketing communication. The main objective is to analyze the current situation in the region by combining theoretical introduction to the issue and self-research to determine the cause of the inefficiency of the currently used communication and to propose a possible remedy. The output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRIGAR, Daniel. Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje. Cheb, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace regionálního projektu
Denisa Harkabusová -
Marketingová komunikace Regionálního operačního programu Jihozápad
Markéta Soukupová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková