Analýza spokojenosti zákazníků se službami kuchyňských studií – Lukáš Hájek
Lukáš Hájek
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků se službami kuchyňských studií
Customer Satisfaction Analysis of Kitchen Studios Services
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v kuchyňských studiích. Měření proběhlo v interiérovém a kuchyňském studiu RENA v Ostravě - Porubě. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků právě na základě výsledku analýzy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé pojmy, týkající se tématu a popsány metody, kterými je spokojenost zákazníků měřena …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in kitchen studios. The measurements took place in the interior and kitchen studio RENA in Ostrava - Poruba. The aim of the thesis is to propose recommendations for increasing the level of customer satisfaction based on the results of the analysis. In the theoretical part are individual terms defined related to thecustomer satisfaction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedúci: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová -
Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem
Kateřina Kuncová