Využití Photovoice ve výuce geografie na základní škole – Roman Zrůst
Roman Zrůst
Bakalářská práce
Využití Photovoice ve výuce geografie na základní škole
Application Photovoice in education of geography in elementary school
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část před-stavuje metodu Photovoice. Popisuje její vznik a charakteristiku. Představuje teoretické základy Photovoice, ze kterých metoda vychází. Praktická část před-stavuje dvě vyučovací hodiny, které vychází z metody Photovoice. Tyto hodiny jsou zařazeny do ŠVP ZŠ Na Lukách. První hodina propojuje terénní výuku s metodou Photovoice …víceAbstract:
The bachelor thesis contains a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the Photovoice method. It describes its origin and characteristics. It presents the theoretical foundations of Photovoice, on which the method is based. The practical part consists of two lessons, which are based on the Photovoice method. These lessons are included in the SEP of the Na Lukách Primary School …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/blrw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Štěpán Horký
- Oponent: Mgr. Jozef Lopuch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dějepis se zaměřením na vzdělávání / Zeměpis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Rizika vzniku nespolupracujícího chování žáků na 1. stupni základní školy
Lucie BUČKOVÁ -
Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy
Markéta UHROVÁ -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Terénní výuka v zeměpise: případová studie rekonstrukce stadionu Za Lužánkami
Tomáš Klimenda -
Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy.
Štěpánka Pecenová -
K čemu je geografie? Hodnocení a reprezentace významu geografie
Kateřina SOKELOVÁ -
Akademická a/nebo populární geografie? Geografie pohledem studentů prvního ročníku
Terezie ROZSÍVALOVÁ