Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o. – Bc. Martina Šebečková
Bc. Martina Šebečková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Marketing Strategy Proposal for JMchef s.r.o. Company.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout optimální marketingovou strategii na základě analýzy současného stavu firmy JMchef s.r.o., jejímž předmětem podnikání je výroba, instalace a servis gastronomických zařízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezena hlavní východiska vztahující se k vybranému tématu, jako např. marketingový mix, marketingová strategie …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal marketing strategy based on the analysis of the current state of the company JMchef s.r.o., whose business is the manufacture, installation, and service of gastronomic equipment. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section, the main bases for the chosen topic, includes areas such as marketing mix, marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/j5d3u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová